En dåre i cykelbyxor

Jag har ont i magen. :( HATA! Hoppas det går över tills T. kommer för då ska jag ju käka massa kinamat. Var så frusen innan så jag la mig i sängen, under täcket, med kläderna på. Tror till och med att jag slumrade till en liten stund. Men är jag piggare nu? Nope!

Var duktig innan och tog mig en promenad ända in till stan och ICA Malmborgs för att fixa min lunch. Det ni. ;). Kände mig lite lost där inne. Visste ju inte var nåt fanns, men tillslut hittade jag fram till frysdiskarna. Jag vågade mig på en helt ny färdigrätt. Pasta med lax och sparris i dill- och vitvinssås. Jättegott! Köpte även med mig lite snacks därifrån och barnförbjuden dricka från en annan affär. ;)

Det blåste ju svinkallt och när jag gick där och huttrade med vantar och halsduk tror ni inte att jag mötte en dåre som kom springandes i cykelbyxor (!). Fast efter ett tag blev jag riktigt varm med så vantarna åkte av. På hemvägen höll jag på att smälta så då åkte även halsduken bort och jackan fick vara oknäppt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback