En trött Therese

Som vanligt när jag gått upp vid 6 och åkt bussen från Lund så är jag riktigt trött. Hade varit en annan sak om man gått till ett jobb eller något annat som inte innebar att sätta sig ner i ett rullande fordon. Jag somnade så fort vi kom ut på motorvägen och vaknade till i Helsingborg för att snart somna om och vakna upp vid Markaryd. Resten av tiden tillbringade jag med att läsa och stirra ut i somma intet. Roande va? ;P

Tror resten av dagen blir lugn. Kanske ner på stan en sväng. Får se när mamma slutar. Annars sitter jag väl här på min stol vid datorn eller lägger mig i sängen och slöar. Ikväll är det iaf säsongstart för Ugly Betty. Måste kollas såklart. ;)
Kommentarer
Postat av: Fröken Nina

FAN! Å här sitter jag! Utan att kolla på Ugly Betty....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback