Garanterat ståfräs

Hoho, jag höll på att skratta ihjäl mig när Fredrik skulle speed-dejta sina tjejer i Bonde söker fru. Han fick garanterat ståfräs av tjejen som knockade honom totalt. Han visste ju inte vart har skulle ta vägen när hon gått ut från rummet. ;P Och hans dialekt. HAHA. Så  värst talför var han inte heller alla gånger. Totalt knäpptyst ibland. Men han var väl nervös stackarn. Kul grabb det där iaf. ;)

Karl-Petters dialekt är inte att leka med den heller, men den snubben är häftig. Min favorit i programmet. :)

När det var slut var det bara att slå över till 5:an och Grey's Anatomy. Meredith överlevde! :D Precis som jag trott och det kändes rätt självklart också. Hennes mamma dog istället, men det gjorde inte så mycket. Hon var mest bara ett störande moment som var elak. Det var iofs lite skönt att se att hon gav Meredith en fin kommentar där "på andra sidan" och fick Meredtih att vakna upp från döden.

Tyvärr en hel vecka kvar tills nästa onsdag. En tv-kväll att se fram emot. :)
Kommentarer
Postat av: Karin

haha bönderna kan vara rätt roliga

Postat av: Fröken Nina

Onsdagar är min favorit-TV-kväll. Bönder och läkare, kan det bli bättre?

Tycker Fredrik ska hitta sig någon riktigt bra, det är han absolut värd!
Själv är Anders min favorit! Charmig och jordnära!

2007-10-11 @ 07:03:40
URL: http://www.ninateacher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback