Jag ägde ;D

Igår låg vi inte på latsidan direkt. Jag ställde min klocka på halv nio (naturligtvis var jag grymt trött och kunde knappt öppna ögonen :P) för att hinna duscha och tvätta håret innan vi skulle bege oss mot Nova Lund. Självklart gick vi både dit och hem. ;) Det blev en skön långpromenad. T. skulle kolla på jacka, men efter en första titt i affärerna var han inte så imponerad så vi gick och fixade lite annat. Sen kom jag med den fantastiska idéen att vi borde gå tillbaka till affären så att han kunde prova lite. Ofta ser ju kläder bättre ut på än vad de gör när de bara hänger där rakt upp och ner i affären. Och så blev det. Resultatet av mina fina idé blev en jättesnygg vit/svart lite tjockare jacka som han köpte. Har inga bilder på den tyvärr, men det kanske kan fixas senare. :)

På kvällen var det dags för bowling igen. Den här gången med C. och J. Kan bara säga en sak; JAG ÄGDE!!! ;D Jag vann 3 av 4 serier och därmed även den sammanlagda poängsumman. Thomas kom tvåa (som vanligt ;)) och sen kom de andra två en bra bit efter. :P

Me like. ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

bowling det va länge sen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback