Morgonpigga som bara den

image98
T sitter framför tv:n och kollar på MFF-Gbg. Ska väl snart ta och joina honom i soffan även om jag inte är så jätteintresserad av matchen. Gbg har ju möjlighet att dra iväg i toppen. Kul för dem. :P

Vaknade ovanligt tidigt idag för att vara lördag. Trodde T skulle sova till lunch typ, men icke. Tjugo i åtta var han vaken (ja, jag var riktigt förvånad) och sen somnade vi inte om. Tog oss ut på en promenad i det fina vädret och en och en halv timme senare var vi tillbaka med tacos som det ska mumsas på ikväll. :)

Sen slocknade vi däremot båda två i en hög på sängen. Ikväll blir det att hyra en film och mysa i soffan.

Och där gjorde Gbg 1-0. Nu måste jag jag nog gå och trösta T lite.
Kommentarer
Postat av: mattias (göteborgaren)

heja blåvit heja blåvit det de som susen gör =) en gammal dänga med schytts ;P härlig låt hihi

2007-10-06 @ 16:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback