Mycket rönnbär = kall vinter?

Usch, vad det var segt att gå upp ännu en gång. Att man aldrig lär sig. Är man pigg första gången man vaknar ska man gå upp, annars är det kört. :P Kom inte upp förrän vid halv elva och var mer eller mindre halvdöd då. Dessutom satte dom morgonpigga arbetarna igång med att trimma utanför fönstret lite efter åtta. Jag var sådär lagom glad. Fick stänga fönstret och när jag vaknade var jag varmare än varmast.

Orkade mig iag in i duschen tillslut och nu har jag piggnat till en aning. Borde ge mig ut och gå en sväng, men lusten är borttappad. Så tråkigt att gå själv utan att ha ett mål. Men jag kanske tar mig ut sen ändå. Måste iaf till affären för att fixa mig lite lunch om ett tag.              
                                                                                                 image96

Höstiga färger utanför fönstret. Vad är det man brukar säga... Mycket rönnbär ger en kall vinter? Hm...vet inte om jag hoppas på det riktigt. Fast hellre kall än slaskig. Men jag hoppas snön håller sig borta ett bra tag till.
Kommentarer
Postat av: Gustaf

köp en mp3 spelare.. den hjälper till att motivera för en promenad!
tonerna till vatten under broarna och Lunds gator.. det är en superb kombination!!! jag lovar.. jag har själv testat!!!

Postat av: Tobias

Fina höstbilder!

2007-10-05 @ 10:29:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Karin

ja mycket snö säger de

2007-10-05 @ 10:33:10
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback