Öronproppar hade behövts

Idag har det låtit som om hela huset skulle kollapsa. Det har varit två snubbar här för att ta ut vår gamla oljetank. Det lät inte lite när de skulle såga isär den alltså. När jag stod i duschen lät det som om ett flygplan var på väg att krascha rakt ner i huset. Sen var jag dum nog att sitta och läsa i mitt rum. Tankrummet ligger precis under. :P Men flyttade jag mig. NEJ. Jag vet, ibland är jag lite knäpp, men jag tänkte inte så långt. ;P Boken blev iaf utläst så nu tänkte jag börja läsa Olycksfågeln av Camilla Läckberg.

Snart blir det att dra ner till ICA och handla lite grejs till mammas symöte. Eller symöte är ju bara ett täcknamn egentligen. De sitter mest bara och tjötar. ;) Har varit på ICA varje dag sen i onsdags/torsdags tror jag. Värsta ICA-wannabe'n. :P Ska absolut inte visa mig där i morgon igen, det lovar jag.
Kommentarer
Postat av: Karin

sånt kan låta riktigt illa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback