Pizza ikväll?

Jag orkade mig upp lite tidigare än igår. Molnen har skingrats utanför fönstret efter nattens regnande. Det ser ut att bli en fin höstdag. Jag gillar inte när det regnar på natten och det ska envisas med att droppa på plåten utanför. Alldels för irriterande för min smak. Tyst ska det vara.
 
Ikväll är det årets första Idol-final. Jag är ju lite besatt av det där programmet så självklart ska jag och T kura ihop oss i soffan och titta på det. Medan han håller på krulltotten Andreas (bara för att han är från Malmö och är ett inbitet  MFF-fan av nån konstig anledning som jag inte kan förstå) så håller jag på Amanda (som faktiskt är från Lund och vore ett mer logiskt alternativ för T att hålla på), Daniel och Marie. Heja, heja!

Jag är lite sugen på pizza ikväll.
Tror jag. Men det är nog för onyttigt. Jag måste snart lägga mig på golvet och träna lite mage och rumpa. Sen ta de alldeles för tunga hantlarna som ligger på golvet bredvid mig och köra armarna. Jag tar förstås av det mesta av vikterna för att armarna inte ska hänga nere i golvet som värsta apan sen.

Nä dags att börja fördriva dagen i min ensamhet. Känner jag mig rätt, ligger jag i soffan, uttråkad och rastlös om några timmar. :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback