Skum frukt, men riktigt god

Då var det söndag igen och jag sitter och smuttar på lite choklad som jag var onyttig nog att köpa innan tillsammans med ICA:s sista granatäpple. Hade ju velat ha två, men ett är ju bättre än inget iaf. Åt granatäpple för första gången i helgen. Skum frukt för det ser inte alls ut som ett äpple inuti, men det var riktigt gott. Det ska jag börja käka som godis. Nyttigt va? :D

T. sitter just nu på bussen hem till Lund. Tråk. Hade gärna haft honom här ett tag till, men det blir nog att jag åker ner till honom redan på torsdag igen. :)

I fredags var ju jag iväg och träffade Ottilia och Carro. M. kunde helt plötsligt inte komma, så det blev bara vi tre, men det var jättetrevligt. Vi gjorde hemmagord pizza (som jag åt mest av :P), käkade chips och godis, snackade och kollade på Idol. Det bjöds även på en rolig nyhet, men det skriver jag inte om här. Inte än iaf. :)

T. fick ju stanna hemma med familjen medan jag var iväg, men det verkar ha gått bra. Iofs hade visst mammas mun gått i ett en stund angående massa strunt om mig. :P Han verkar som tur är inte ha blivit avskräckt. ;) Det var ett jäkla liv på alla när jag kom hem. Skratt och gapande. Det visade sig att de spelade TP (Trivial Persuit). :P

Annars har det varit en rätt slapp helg med tv-tittande, bastande och lite promenader.

image104
Kommentarer
Postat av: Ciis

Snygg header du hade! :-)

Postat av: Karin

tror aldrig jag ätit granaäpple faktiskt men ska ju vara grymt nyktigt!
LOVE twix!!

2007-10-14 @ 20:34:05
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback