Slå rätt nummer för fan

Finns det nåt mer irriterande än att bli väckt av en hög, jobbig ringsignal som bara tränger in i huvudet och förstör ens sömn? Mitt svar är nej. Iaf inte i just den stunden.

De första signalerna orkade jag inte ens bry mig om. Jag var typ medvetslös och det tog en stund att komma upp till ytan igen. Efter det for det några väl valda svordomar genom hjärnan innan jag hoppade ur sängen, blundandes typ. Orkade inte öppna ögonen. :P Öppnade dörren och ut i hallen för att ta telefonen (har telefon i mitt rum, men jag ville ta den trådlösa så jag kunde se vem det var. dumt, eftersom jag ändå inte orkade öppna ögonen så pass mycket för att kunna se det. :P)

Jag med mörk, sömndrucken röst: Det är Therese.
Mannen i andra änden: (tyst en stund)
Mannen i andra änden: Har jag kommit till blablabla? (Hörde inte vad han sa, men inte var det hit han skulle iaf.)
Jag (fortfarande samma röst): Nej, då har du ringt fel.
Mannen: Ursäkta mig så mycket.
Jag: Hej.

Jag gick med andra ord upp helt i ONÖDAN för att nån jäkel inte kan slå rätt nummer!!!! GAAAAHHHH!!!!
Kommentarer
Postat av: elin

Ah det var inte bra.. :/
Jag tycker det verkar jätte krångligt att rita i flash... Tror jag kommer få rita i illustrator och lägga över í fortsättningen för jag blev knäpp! :P

Postat av: Jennie

sånt är så jobbigt !

2007-10-03 @ 17:49:41
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Gustaf

värst var vi var aggresiva idag.. haha, var väl trevligt att nån väckte dig så att du hann o njuta lite extra av denna dag!!! =)

2007-10-03 @ 18:12:14
URL: http://gjutt.blogg.se
Postat av: Carin

Åh fy sånt är så himla jobbigt. De kan ju åtminstone kolla om de slår rätt nummer. Jag hade en annons ute på Blocket en gång om ett databord jag skulle sälja. Första ringde före klockan 6 på morgonen och frågar "Oj väckte jag dig", BAH!! Sen ville han veta en massa info och mått på databordet oxå.. Sa åt honom att ringa igen om några timmar när jag vaknat till ordentligt. :P

2007-10-03 @ 22:26:49
URL: http://ladyscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback