Sylten är slut, men kryssningen är bokad

Väskan är packad. I morgon bär det av till Lund igen. Nästan en hel vecka blir jag där den här gången. :) Men ni behöver inte vara oroliga. Jag kommer blogga därifrån. Måste ju få dagarna att gå på nåt sätt. ;) Nästan så att man borde lägga sig snart så det blir morgon fortare, men det lär ju inte ske i det här livet. :P Måste ju se på House ikväll. :) Kul snubbe det där. Han verkar så elak och knäpp fast han inte är det innerst inne. Eller lite knäpp kanske, men mest skön. :P

Ålandskryssningen är förresten bokad. Den 30:e oktober bär det iväg. Jag, Ottilia och Carro. Det ska bli riktigt skoj. :)

Hmm, mina pannkaksplaner sprack precis när jag kom på att sylten är slut. Inget gott utan det ju. =/ Vad ska jag nu hitta på till kvällsmat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback