Trevlig eftermiddag

Har haft ett par trevliga timmar på stan med T:s mamma och syster. Jag och B. traskade först runt lite själva. Bland annat till Domkyrkan. Stor och fin kyrka det där. Annat mot vår lilla vita, men dock så fina, kyrka i U-hamn. Sen mötte vi upp C. och hamnade på Botulfs för att äta. Jag tog bakad potatis med kyklingröra. Jättegott! Tack så mycket för maten B! :)

Nu sitter jag vid datorn (rätt självklart iofs :P) och väntar på att T. ska komma hem om ca. en timma.

I morgon bär det av hemåt igen. Det blir att ställa klockan på 06.00. Usch! 7.55 går bussen. Segt, men det blir nog att sova ett par timmar när jag satt mig på den. :)

Dags att läsa
Aftonbladet och se vad som har hänt sen senaste titten där.
So long!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Varsågod gumman. Ses snart igen!

2007-10-08 @ 16:51:07
Postat av: Fidde

Tjo! Nä jag åkte bil ner ist hehe.. Sket i tåget, va för bakis :P

Idag har jag kört MC :D Kolla bloggen ;) Sketaskoj!
Hörs säkert imorrn!

Ha de fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback