Vem är boven till att jag är så trött?

Det känns som att jag skulle kunna gå och lägga mig nu och sova tills i morgon och då slumrade jag ändå till en liten stund innan. Det måste bero på vädret. Mörkt, grått och regnigt. Eller så har jag nån förkylning i kroppen som ligger och väntar på att bryta ut.

Nu är det bara några timmar kvar tills T. kommer iaf. Lite försenad tyvärr, men det brukar ju bussarna oftast vara. Fast sist jag åkte ner till Lund var jag i tid. Vilket inte T. var så jag fick sitta och vänta på honom istället för tvärtom som varit standard annars (anledning: han trodde att jag skulle vara försenad den här gången med). :P

Förmodligen blir det lite tomt på inlägg i ett par dagar nu, men på söndag kväll är jag tillbaka igen. :)

Ha det så bra tills dess!
Kommentarer
Postat av: Wysteriia

snön som kom nu smälter la bort :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback