Zlatan

Zlatan knackar på och erbjuder 30 miljoner för huset. Lite senare går husägaren in till sin fru och säger att han sålt det. En vinst på 22 miljoner.

Hade jag sålt mitt hus om Zlatan knackat på? Hm...det är ju rätt svårt att säga nej till 30 miljoner. Men om det vore mitt drömhus vet i sjutton om jag hade gjort det alltså. Vem vet om jag hade hittat mitt drömhus igen. Hur som helst, sålt det eller inte, jag skulle först och främst ha läxat upp honom ordentligt. Så som han fjantar runt i landslaget som anfallare utan att göra mål går inte för sig. Det impar inte på mig, hur bra han än är i klubblaget. Tycker dock att han borde hamnat på top-30-listan över världens bästa spelare, för det är han. När han spelar i Inter. Men vad jag tycker spelar ju mindre roll. Iaf när det gäller Zlatan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback