Äntligen torsdag

ÄNTLIGEN TORSDAG!!! Ikväll kommer T. Längtar så jag håller på att gå upp i bitar. "Bara" 10 timmar och 30 minuter kvar.

Och hur bra start på dagen är det inte när man loggar in på
Lunar och möts av det här inlägget (som skrevs igår kväll): "Har varit ifrån dig nu i över en vecka, en av dom längsta veckorna i livet har det känts som.. Men i morrn träffas vi äntligen igen :) Pussar!!"

Måste jag säga att hela mitt ansikte sprack upp i ett stort leende. :)

Idag ska jag se till att städa av lite här hemma så att dammråttor inte är det första han ser. VARNING! Skaffa aldrig vitt golv. Det är förrädiskt. Det blir lika dammigt igen så fort man dammsugit. :P

I morgon ska vi bowla. Jag taggad till tusen. T är övertygad om att han kommer vinna. Jag ska kämpa tills blodet droppar. Tänk om jag skulle lyckas ta hem det. Vilken dröm. ;)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja det blir ju ratt mycket stranden har :P dock oftast bara sena eftermiddagar, vilket ar lite trist, da man inte blir sa varst brun da :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback