Den perfekta penisen

Brorsan satt och zappade bland tv-kanalerna, medan jag i lugn och ro satt vid datorn och segade. Plötsligt ropar han: "Therese, kolla här". Naturligtvis går jag och kollar och vad händer? Jo, jag möts av världens, förmodligen, största penis. Om man nu kan kalla det för penis. MOAHAHAHA, jag bara satt och asgarvade. Det såg inte ens ut som en snopp. Snarare 2 bollar eller 2 bautapungar. :P Det såg förjäkligt ut. Hur han fick plats med den i byxorna är för mig en gåta. Ärligt, hur fan vill man se ut så?? Killen hade sprutat in silikon i 6 år och kunde inte längre ha sex, men han tyckte att det var värt det. Den perfekta penisen hette programmet. De borde döpt om det till Den läskigaste penisen. :P Yajks!
Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jaa...då var den la inte så perfekt kanske ;)

Postat av: Daggen

Men fy :P

2007-09-12 @ 08:45:14
Postat av: Jennie

vilket namn på ett program..hehe

2007-09-12 @ 16:16:47
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Johanna

Inget sex längre? Och vart exakt finns det perfekta då? Weird....

2007-09-13 @ 14:13:21
URL: http://chunli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback