Det var ju inte svårt alls

Nu är jag hemma i Ulricehamn igen. Visst är det konstigt att hemresan alltid verkar gå mycket snabbare än ditresan. Det spelar ingen roll vart man ska, det är alltid så. Skönt nog så var det inte mycket folk på bussen och jag lyckades sova bort en bra bit av sträckan.

Om en vecka och två dagar (vilket känns som en evighet just nu) ses vi igen. Hos mig den här gången. *LÄNGTAR*

Det blev förresten en tur till T:s jobb igår. Det var inte så svårt att hitta dit om man tog bussen. Först 1:an, sen 5:an och vips så var jag framme. ;)

Skrev ju om hans minimala dusch i ett inlägg så jag måste ju ta och visa den. Drapperiet sitter typ klistrad mot en när man står där. ;P

image59
Kommentarer
Postat av: Daggen

*Skratt* Du tog en bild t.o.m asså :P

2007-09-04 @ 15:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback