En promenad i de fallande lövens land

Satte klockan på halv tio idag, men orkade mig inte upp ur sängen förrän tio. Skönt värre att ligga kvar och veta att man inte har en tid att passa. Satte på radion, ingen vanlig radio, och lyssnade på slutet av Adam och Gry. Dom är för roliga. :)

Nu fyller Winnerbäcks stämma rummet med sina nya briljanta låtar. Han kan inte göra en besviken. Så är det bara. Nu längtar jag ännu mer till den 6:e december. Till konserten i Jönköping. Du har väl köpt biljetter?

Annars har jag inga större planer för dagen. Får väl kolla lite jobb som vanligt. Är vädret okej ska jag ta mig ut på en promenad med. En promenad i de fallande lövens land. Där bruna löv används som kamuflage av mördarsniglarna. Där man måste se upp vart man sätter fötterna så man inte får en kletig klump fastnaglad under skon. Men att andas frisk luft. Det är skönt. Det är befriande. Andetag efter andetag. Ja, jag måste försöka ta mig ut på en promenad.

Nu, duschen.
Kommentarer
Postat av: Gustaf

testa o gå upp kl 7 en morgon o känn hösten sjunka in samtidigt som du har adam o gry i lurarna.. bästa sättet att vakna upp till..

Postat av: Fidde

pffft, winnerbäck?
Häng med o kolla Killswitch Engage 7:e här, Winnerbäck skulle nog kissa på sig om han hörde dom ;)

2007-09-27 @ 13:08:03
URL: http://fiddejoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback