Irriterad natt

Jag sitter och äter frukost. Klockan 12! Det var längesen jag gick upp så här sent, men jag har sovit så dåligt inatt. Det började med att mamma och pappa ringde och väckte mig klockan ett för att de ville ha skjuts hem från en 60-årsfest. Jag svor ett antal gånger, men åkte iväg, sömndrucken och irriterad. När jag kom dit var det förstås ett par till som ville bli hemskjutsade trots att pappa sagt att det bara skulle vara dem. Brorsan var med i bilen vilket resulterade i att mamma fick stanna kvar så det blev två vändor. Sen hade ju jag piggnat till igen och det var omöjligt att somna. När jag äntligen lyckades med det så vaknade jag igen av att de (mamma och pappa) pratade lite för högt utanför mitt rum vid 4 (vad de nu gjorde uppe den tiden). Jag blev irriterad ännu en gång och det tog evigheter att somna. Igen. Sen har jag hållt på att vakna, somna, vakna, somna... SNARK!
Kommentarer
Postat av: Daggen

kan förstå att du satte telefonen på ljudlös då ;)

2007-09-09 @ 17:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback