Jobb någon?

Sådär, då var tv-tittandet över och det är snart dags att krypa ner i sängen. En tom sån i natt. Man vänjer sig fort vid att ha någon bredvid sig att gosa med. Lyckligtvis får jag träffa söthögen igen senare i veckan. :)

Sänglampan som small till och vägrade lysa häromdan är utbytt så nu kan jag ligga och läsa igen. :) Inte för att jag ha behövt göra det dom senaste kvällarna ;) men en bok nu i min ensamhet kan behövas. Håller på med Jenny S av Denise Rudberg. Inte så superbra, men den är bättre nu än vad den var i början. Då gillade jag hennes Väninnan bättre.

I morgon blir det att gå upp hyfsat tidigt för ett pass på gymmet. Har bestämt mig för att köpa månadskort så nu ska det bli lite träning ett tag framöver iaf. :)

Måste fortsätta kolla jobb i morgon också och så kanske jag borde ringa till Arbetsförmedlingen för att höra lite om A-kassa och så. När jag ringde till Handels och frågade om det verkade det grymt krångligt så jag blev mest bara avskräckt. Fattade inte mycket av vad den tjuriga tanten i andra änden av luren sa.

Fortfarande ingen som har ett jobb att ge mig eller som jag kan söka? :P
Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja, jobb borde man då kanske börja leta efter ja..usch! Jobbigt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback