Källan till mitt sportintresse?

Nu har jag varit duktigt. Har precis strukit upp alla mina kläder (förutom tre par byxor som får ligga kvar) som låg i strykhögen och det var en hel del. Och inte tycker jag att de blir så mycket mindre skrynkliga bara för att jag stryker dom. Annars är det väl bara jag som är dålig på det. :P

Men vad det skulle vara skönt om alla kläder slätade ut sig själva efter tvättning. Att slippa stå med det där strykjärnet och kämpa. Dessutom skulle man ju spara en massa tid. Mm, det vore nåt att uppfinna det. 

Var en sväng hos farmor och farfar vid lunchtid idag. Dom satt klistrade vid tv:n och kollade på USA-Nordkorea. Farmor är för skön när hon kollar på sport. Hon kan sitta och bli skitirriterad på domaren och spelet. Svordomarna den här gången kom när USA gjorde mål, men när Nordkorea gjorde sina jublade hon :P Kanske därifrån mitt sportintresse kommer? ;) 

Nästa år har de varit gifta i 60 år. 60! Hur länge som helst ju. :)

image72
Kommentarer
Postat av: Martin

Jag blir alldeles varm i kroppen när jag läser om människor som har hållt ihop så länge. Det är jävligt vackert på något sätt. Underbart. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback