Klädjakt och kryssning

Om 40 minuter kommer Ottilia och hämtar mig för vi ska till Borås. Måste hitta lite kläder till henne eftersom hon ska på värsta 80-årsbalunsen nästa helg. Så det blir att springa runt i massa affärer i jakt på passande plagg. Bli inte förvånade om jag komme rhem med nåt med. ;)

Ska bestämma oss om en Ålandskryssning med. Ottilia vann en bussresa med kryssning och frukostbuffé. Tyvärr bara en biljett (snåla jävlar ;P) men hon får ta med sig 1-3 vänner till reducerat pris, 175 kr. Inte så värst farligt för hela resan. :) Fast vill vi ha mat tillkommer några extra hundringar till och utan mat är ju svårt att vara. Ska bestämma när vi vill åka iaf. Hoppas det inte blåser för mycket ute till havs den här tiden på året för det hatar jag!

Ingen som vill hänga med förresten? 2 platser över ju. :)

Dags att sätta fart här så jag hinner bli klar innan hon dyker upp.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas ni hittar några fina kläder! Snygg blogg!

Postat av: Gustaf

schysst med kryssning=) vore ju inte fel!!!
det var faktiskt inte så farligt dyrt du=)

2007-09-29 @ 09:59:41
URL: http://gjutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback