Tankekaos

Jag tänker för mycket. På allt och inget.

Och för tillfället är det mer tänkande än vanligt. Ska jag söka det där jobbet som är utannonserat här i stan? Men vem vet om jag är kvar här om några månader. Vill jag ens vara kvar? Ska jag söka ändå? Hur funkar det om jag vill flytta om jag nu mot all förmodan skulle få jobbet?

Allt är lite förvirrat just nu. På ett bra sätt iofs, men ändå lite jobbigt.

Jag vet varken ut eller in längre vad gäller jobbsökandet.

Om man ändå kunde se in i framtiden. Så att man vet. Iaf lite grann.
Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker absolut du ska söka! ingen förlorar på att du söker. Det första jobbet är det svåraste att få brukar ju folk säga så man kanske får offra en del för att över huvud taget få det. Frågan är hur mkt man är villig att offra.

2007-09-19 @ 15:48:25
Postat av: Fidde

Sök jobbet och ta beslut om och när det blir aktuellt! Du kan ju alltid tacka nej om du blir erbjuden det...

Postat av: Fröken Nina

Jag håller med ovanstående talare!
Sök jobbet, ta det om du blir erbjuden och sluta om du bestämmer dig för att flytta. Då har du iaf ngt på meritlistan ju! =)
Jag tror att jag kan lösa världsproblem med! =)

2007-09-19 @ 22:35:07
URL: http://www.ninateacher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback