Vinst och förlust

image76Bra dag för Hv. Mindre bra dag för Elfsborg. Hv vann som önskat mot Frölunda, men det var med nöd och näppe. Liv släppte in lite för mycket tycker jag, men vinst blev det ju med 6-5. :)

Elfsborg däremot förlorade med 2-1 hemma mot Hammarby. Illa, illa. Nu är de nere på fjärde plats i tabellen. 2 poäng bakom ledaren. Så här jämnt har det inte varit på jag vet inte hur länge. Om det ens varit så nångång tidigare. Spännande värre såhär mot slutet.

Samtidigt som jag var bitter över Elfsborgs förlust satt jag och log när Malmö FF förlorade sin match. Sann skadeglädje! Förlåt T! ;)
Kommentarer
Postat av: Daggen

Andreas gick vidare i idol, så lite malmöblod fick vinna nått igår ;)

2007-09-25 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback