Äntligen sett lägenheten :)

Nu har vi äntligen varit och sett lägenheten och jag måste säga att jag är positivt överraskad. :) Efter vad mamma berättat hade jag förväntat mig något mycket värre. Men med lite ny färg på väggarna så blir det finfint! :) Parkettgolvet i vardagsrumemt var lite slitet också. Thomas pratar om att slipa upp det, men får se om vi orkar göra något med det. Vill han, så får han, annars får det vara så länge.

Måste ringa hyresvärden på måndag bara. Lite kontraktsfrågor måste redas ut bland annat.

Har även varit iväg på Hem och trädgårdsmässa i Borås idag. Var inte så mycket grejer som jag förväntat mig, eller någon av oss förväntat oss så vi tog vägen runt Gällstad hem och hoppade in på Bolagret. Där skulle jag kunna shoppa loss en hel del, men det fick räcka med 12 shotglas som jag letat efter ett tag. Billiga var dem också. :)

Men höjdpunkten på mässan var ju ändå att Johan Wiland (Elfsborgs målvakt) var där tillsammans med en snubbe som jag kände igen. :D Kan bara inte komma på vem det är. :P Kocken Anders Dahlbom (tror jag han heter) var där och lagade mat också.

Eftermiddagen kommer bestå av tv-tittande i form av fotboll.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad roligt att du är nöjd med lägenheten. Hoppas ni kommer trivas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback