I Vitsippeland

Det är underbart med vår. :) Fast längtar tills det blir ytterligare lite varmare, det blåser lite småkyligt som det är nu och min lättfrusna kropp gillar det inte riktigt. Jag och Thomas var ute och gick en liten sväng genom skogen igår. Mysigt. Har alltid gillat skogen. På dagen förstås. När det är mörkt är den bara läskig.
 

I Vitsippeland
Var nere på Ica innan och fick mitt schema. Ser fint ut. 6 veckor med chans på fler. Fast ska se till att vara ledig en vecka när Thomas har semester så vi kan göra något tillsammans. Och lönen är bättre än jag trodde. :D
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Fantastiska bilder! Har inte sett vitsippor på åratal. Imorgon blir det nästan sommar! 17 gr. Tål vitsippor sån värme tro?

Postat av: .Westerdahl

gratulerar till lönen då ^^, hihi

2008-04-23 @ 13:14:26
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback