Slingor

Var ju hos frissan igår och fick beskedet att det inte går att färga/tona ljusare när det redan är färgat mörkt. Hon testade, men det hände inte ett jota. Så istället blev det slingor som ljusar upp det lite och så får man ljusa det lite pö om pö när det mörka har lagt sig. Men jag är nöjd iaf, även om jag vill ha det lite mer åt det ljusbruna hållet. Men det kommer. Jag får bara vänta lite extra länge. :P Snedluggen är också tillbaka. :)

OBS: bilderna gör inte färgerna riktigt rättvisa.



Slingor

Dagens ironiska: Idag är det exakt ett år sedan jag snubblade och skadade mitt högra långfinger, som fortfarande inte är helt okej. Idag
skadade ju Thomas sitt högra långfinger. En förbannelse?
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det var jättesnyggt. Gärna en helhetsbild tack :-)

2008-04-14 @ 09:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback