24 år!

Idag fyller älsklingen 24 år. Grattis gubben! Tråkigt nog jobbar han hela dagen, så det blir inte så mycket firande. Detta betyder också att det var ett år sen som jag var nere i Lund och hälsade på honom för första gången och träffade hans mamma och syster. Ett år...tiden går fort när man har roligt. ;)

I eftermiddag drar jag och mamma iväg till IKEA en sväng. Ska se om jag får tag på lite gardintyg till småfönstren. Ska även en sväng till ICA och se om de vill prata tider idag. Blir helt knäpp på dem där nere alltså. Det sköts så jäkla dåligt.

Men först blir det frukost och dusch.

"Happy birthday to you...!" ♥


EDIT: M haffade mig när jag var på ICA, ursäktade sig att han glömt bort mig i torsdags, och sa att det fanns en tid i mejeriet morgon mellan 15 och 20 och så någon på torsdag och fredag. Gött! Då blir det lite pengar trots allt. Ska komma lite tidigare i morgon och prata mer med honom.

Jaha, nu ringde P och sa att jag ska vara i delikatessen mellan 8 och 17 i morgon istället. De är ju helt otroliga.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ja tänk... ett helt år sen. Det känns faktiskt som om det är längre sen. Men det beror nog på att så mycket har hänt på så kort tid.



Grattis Thomas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback