Födelsedagen


Jag myste till det i måndags kväll på Thomas födelsedag. Tände ljus, lagade middag, dukade fint. Allt i hemlighet, till han kom hem från jobbet. Jag tror han uppskattade det. :) Överraskade honom också med en daimtårta som han älskar. Bakade den uppe hos mamma och pappa i lördags så att han inte skulle se den. Tyvärr orkade vi inte äta av den efter middagen, men igår bjöd vi mamma och pappa när de var här och grattade honom. Av mig fick han en t-shirt och ett presentkort på Jack & Jones, av mamma och pappa två fina tavlor. Tror vi ska behålla dem, men det är upp till Thomas, det är hans presenter. :)
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Låter som om Thomas blev fint uppvaktad. Kul. Ang besök... det är en lång resa och min höft har varit skit i flera månader nu. Vi får se framöver.

Postat av: Birgitta

Ja, det är skit med höften. Idag är den ok, igår dålig, så det är upp och ner. Tanken på era trappor upp i lägenheten skrämmer livet ur mig. Ibland klarar jag ju inte tre trappsteg, och än mindre tre trappor.

2008-08-28 @ 11:54:26
URL: http://chessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback