Ny dator beställd

Det är söndag. En ledig dag blev det för min del denna helgen. Sen blir det jobb fram till fredag och två dagars ledighet. Fast då är inte Thomas ledig. Han prickar in det på torsdag och fredag istället. Det suger så det ska vi försöka ändra sen om jag får vikariatet på ICA. Måste ju vara lediga samtidigt nångång.

Vi har köpt en ny dator. Thomas beställde den igår så vi får den nog på tisdag eller onsdag. Hoppas verkligen att den inte segar så mycket som den här gör för då har vi slängt  pengarna i sjön och det vore hemskt onödigt, tycker jag.

Om en timme sätter vår tvättid igång. Roligare kan man ju ha det på sin lediga dag. Nu ska jag joina Thomas vid Guitar Hero och rocka loss.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Sprillans nya datorer brukar vara snabba som attan. Men... om ni är smarta så ser ni till att spara bilderna på diskett istället för i datorn, för de tar STOR kapacitet!

Kramis

Postat av: Birgitta

Jag menade ju skiva ju.... disketter har jag ju kört med sedan 1981... och det sitter liksom i huvudet fortfarande....

2008-08-06 @ 08:47:33
URL: http://chessie.blogg.se/
Postat av: .Westerdahl

en mac hoppas jag? :D

2008-08-06 @ 16:02:10
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback