På resande fot

Jag är riktigt imponerad av Ottilia, som drog iväg till Skottland, helt själv, i lördags. Det skulle jag aldrig våga och dessutom skulle jag tycka att det vore skittråkigt attt åka själv. Men inte hon. Hon skulle hyra en bil och åka runt. Hon kommer hem på fredag så då ska jag se till att få reda på alla bravader där borta. ;)

Det komiska är att hennes bror och hans flickvän åkte dit i måndags och också ska hem på fredag. Med samma plan. :P Ingen av dem visste om att den andre skulle dit. *skratt* Undrar om de har mötts på vägen. Ottilia skulle åka högervarvet runt och de skulle ta vänstervarv.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Skottland skall vara riktigt riktigt vackert. Hoppas hon träffar sin brorsa nånstans på mitten mellan höger- och vänstervarv!

Postat av: Camilla

Ok, ja men det hade vart jättekul om ni kunde göra det!

2008-08-13 @ 10:21:04
URL: http://mischasliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nej hon hoppar inte. Hon väntar tills hon fått ett varsegod för att hälsa och då sätter hon sig framför dig och väntar på en klapp :) Hon är världens goaste hund så du kan va lugn!

2008-08-14 @ 16:56:08
URL: http://mischasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback