God Jul

"Tack för att vi fick gå in och byta tvättställ.
God Jul.
Sune"


Den texten mötte mig i köket när jag kom hem. Efter att ha fått lite funderingar på varför badrumsdörren stod på vid gavel när jag kom in genom ytterdörren (jag brukar nämligen aldrig lämna den så) så blev jag väldigt lättad när jag fick syn på lappen. Nytt handfat plus en ny kran i badrummet. :D ÄNTLIGEN! Hyresgästföreningen hjälpte med andra ord. En sak på listan avklarad. Ska bli spännande att se när hyresvärden tar tag i de andra. :P

I morgon blir det full rulle. Familj, släkt, två julbord, julklappar, Kalle Anka?, mys, slapp och kurering av min sketna förkylning. Har gått på Ipren i två dagar nu och det har hållt mig på benen på jobbet. Näsan är lika jäklig än och i morse kunde jag knappt prata. Lät lite roligt. :P

Men nu önskar jag er bara en riktigt

God Jul

Kommentarer
Postat av: annika

min näsa är också gnällig...Men det får gå ändå.Nu är gröten klar och skinkan kokt och grilljerad.Bingolotto håller knappt mina ögon öppna...uppe sittarkvällen lider mot sitt slut ... GOD JUL

2008-12-23 @ 23:40:14
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback