I'm back

Jag är tillbaka, tillsvidare i alla fall, efter en vecka jag helst vill glömma. Det kan bli glest mellan inläggen men det får ni stå ut med.

Snart julafton, men jag kan inte påstå att julkänslan har infunnit sig än. Det blir full rulle på jobbet måndag och tisdag. Sen ledigt i tre dagar innan det är jobb i fem igen. Kommer förresten att få mer fasta tider. En slutar så jag ska ta över ca 25 timmar i veckan av den tjänsten plus extratider när det behövs. Bra skit!

Men nu ska jag ägna mig åt lite grejs här hemma. Bland annat tvätt i eftermiddag.

På återseende.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det med julskinkan igår? Blev den fin?

2008-12-22 @ 10:00:18
Postat av: Birgitta

Det var jag som skrev inlägget ovan... bara så du vet :-)

2008-12-22 @ 10:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback