Snoret droppar

Jag har blivit så jäkla förkyld. Näsan rinner, näsan täpps igen, snoret tar ny fart mot ett nytt niagarafall, halsen kliar, öronen kliar, näsan kliar. Vet inte hur många gånger jag nyst. Kändes som jag hade feber i morse, men eftersom vi inte äger någon termometer har jag inte fått det bekräftat. Stoppade i mig en Ipren så nu känns det lite bättre. Det blir jobb, men skiter det sig får jag väl pallra mig hem igen.

Vi köpte en färdigkokt skinka igår, vilket jag aldrig gjort tidigare. Mamma kokar alltid sin själv. Hur som helst, Thomas griljerade den och den såg/ser riktigt god ut. Men jag föredrar egenkokt. Den här smakade lite mer åt kasslerhållet, tycker jag. Kanske beror på märket. Vad vet jag. Men nångång ska ju vara den första att testa på.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Första gången jag köpte färdigkokt skinka så skämdes jag... men den var faktiskt himla god. Så numera kokar jag aldrig nånsin skinkan själv.



Hoppas du friskar på dig. Kila ner till apoteket och köp en termometer och c-vitaminer.

Kram!

2008-12-22 @ 10:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback