Ett par intensiva dagar på hemmaplan

Det är onsdag, mitt-i-veckan-dagen. Helgen närmar sig. I morgon eftermiddag/kväll åker jag och pojken upp till Ulricehamn för att spendera helgen hos mig. Det blir ett par hyfsat intensiva dagar. Ingen vila här inte. ;) På fredag kväll blir det Borås för att träffa några kompisar. Ska bli skoj. Första gången dom får träffa Thomas med. :) På lördag är det Den Stora Dagen, min 24-årsdag. Farmor, farfar och mormor kommer och äter lunch (räksoppa på min beställning) och tårta (daim förstås). :) När dom åkt hem ska hela familjen iväg och bowla. Jag ska klå dom allihop. :D Thomas brukar ju inte vara några större problem iaf. Puss på dig! ;) Sen på kvällen blir det Melodifestivalen framför tv:n med lite gott snacks. Vare sig dom vill eller inte. Min födelsedag=jag bestämmer. ;D
Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

haha, ja ni skåningar verkar inte gilla snö ;) hihi!

Postat av: .Westerdahl

ahhhh! my bad my bad! haha. måste blandat ihop dig med nån annan. så går det när man inte har ätigt lunch vid den här tiden. ^^, här värmer solen som tusan, och det känns som vår! :D riktigt härligt! :D

2008-02-13 @ 13:36:04
URL: http://westerdahl.blogg.se
Postat av: .Westerdahl

mohahaha. nej jag ska ha all sol själv! ^^, ;) haha

2008-02-13 @ 14:03:11
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback