Från hoppfullt till tårar

Jag var ju nere på ICA hemma i U-hamn för ett tag sen och frågade om jobb. Då sa han att han inte visste för att de skulle göra om schemana. Så i morse ringde jag honom och frågade om han visste något mer. Detta sa han i stora drag:

- Tyvärr inte. Vi försöker snarare dra ner på tider. Men hör av dig närmare sommaren för sommarjobb finns ju alltid och då är det lättare att få in en fot sen.

Vadå få in en fot?! Jag har fan jobbat där i två år innan, är inte det att få in en jävla fot?! Mitt humör svängde från hoppfullt till tårar på en sekund. Dra åt h*lvete.

Det känns helt hopplöst.
Kommentarer
Postat av: Gustaf

det fixar sig snart!!!
=)


Du får satsa på eget annars.. du kan ju din webbdesign!

Postat av: rebecca

skitica! xD

2008-02-22 @ 12:51:28
URL: http://photonbywe.blogg.se
Postat av: Birgitta

Håller med rebecca. Men upp med hakan, ditt drömjobb knackar snart på dörren.

2008-02-22 @ 15:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback