Hej, träningsvärk!

Jag har varit på gymmet! Ja, ni läste rätt. :) Fick med mig brorsan, äntligen. Han köpte till och med kvartalskort. Vet inte vad det tagit åt honom riktigt. ;) Jag hade med köpt det eller månadskort om det inte varit för att jag är i Lund titt som tätt. Känns bra att ha gjort ett styrkepass iaf, har ju inte varit där sen i höstas, typ september eller när det var. Hej, träningsvärk! :P Ska ta mig dit någon dag nästa vecka med, men det blir dyrt att köra engångspris för ofta. =/

Efter gymmet åkte vi ner till stan och köpte godis tills ikväll. Haha, träningen ogjord med andra ord. ;) Nädå, jag känner mig så nöjd så. :)

Nu blir det mat, magen skriker.

Tjo flöjt!

Uppdate: Fick förresten ett samtal innan jag drog till gymmet från där jag var på intervju för ett par veckor sen. Beskedet var som väntat, de har tillsatt tjänsten med en annan. Surprise. Eller inte.
Kommentarer
Postat av: :)

Härligt med träning. Se godiset som en belöning. Det brukar jag vara duktig på ;) Ha en skön kväll.

Postat av: Anonym

Ja, det tycker jag. Jag har forskat kring ämnet och för mig fungerar det, hah ;)

2008-02-29 @ 23:21:26
URL: http://lillefots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback