Illamående och 80-årskalas

Grattis farmor som fyller 80 år idag! :) Vi ska ut dit ikväll och käka daimtårta. Min favorittårta. Vi har gjort den. ;) Ska ha den när jag fyller år också. Yummi! :)

Har ägnat ca en timme på promenad med Ottilia och Iggy (hunden) nu på förmiddagen. Skönt medan man rörde på sig. Kallt efteråt när vi stod still och pratade.

Min mage är inte som den ska idag. Vaknade vid femtiden i morse och var lite yr och mådde illa. Lyckades tillslut somna om en stund och nu känns det bättre, men det är fortfarande en skum känsla. Jag får inte bli sjuk. Jag får inte, jag får inte, jag får inte...

Kommentarer
Postat av: :]

Grattis till henne :) Ska absolut ge boken en recension sen.

Postat av: jonben

Mm, daimtårta är kalasgott! Om det nu är samma som jag menar är ju en annan femma..! :)

2008-02-06 @ 11:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback