Lördag kväll och det är dags för sängen

Lördag kväll. Jag har precis kollat klart på Underbara älskade. En och annan tår föll på slutet. De var en film som berörde.

Jag stod för maten ikväll. Mamma ligger nedbäddad i sängen med feber så matlagningen föll på mig. Kryddheta räkor och ris. Min favorit. Jag lyckades utmärkt.

Tidigare idag bokade jag biljetter ner till Lund. Meningen var att jag skulle åka ner nästa måndag, den 11:e, men jag bokade biljetter till nu på fredag. Jag orkar inte vänta ända till måndag. Saknar honom alldeles för mycket för det. <3

Nu ska jag sova.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Den middagen låter god! Väldigt god! Skulle du möjligen kunna maila över receptet?

2008-02-03 @ 13:54:01
Postat av: Anonym

Lät som en mysig dag! :) Hoppas allt är bra.

Postat av: :]

Haha, jo.. har fått en del gjort men helst av allt hade jag nog behövt vila. Får ta igen det på sportlovet :)

2008-02-03 @ 16:56:34
URL: http://lillefots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback