Min favoritfilm alla kategorier

Sista delen av dagen igår, innan jag slocknade, spenderades framför tv:n och Titanic. Min absoluta favoritfilm alla kategorier. Har sett den hur många gånger som helst och jag tröttnar aldrig. Och varje gång forsar tårarna nedför kinderna när de ligger i vattnet och Jack dör. Älsklingen hade som tur var slocknat för längesen så han slapp se mitt rödgråtna ansikte. Kan bli lite pinsamt ibland när jag ser på film för tårarna kan rinna hej vilt, helt okontrollerbart. Jobbigt värre! :P

Vilken är er favoritfilm?

Titanic
Kommentarer
Postat av: Anonym

På så vis! Ja, Titanic är underbart fortfarande.

Postat av: .Westerdahl

aha, indesign, det ska vi lära oss i slutet på detta läsår. är det kul? ^^,

2008-02-10 @ 19:15:26
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback