Nu finns jag på Bloggkoll

Nu kan ni följa min blogg på Bloggkoll.com. Bra va? :D Klicka på länken till vänster i menyn. Tyvärr blev det en liten ikon eftersom den stora inte fick plats. Ville ha den lite större än jag har nu, men vet inte om det går. Ni som kan, går det? 

Nåja, nu ska jag boka biljett ner tiil Lund och sen ska jag invänta Gossip Girl och House, alternativt I huvudet på Gynning. Får se. Kanske zappar lite emellan dem.

Ska smutta på min dyra glass med, Ben and Jerry's Cookie Dough. Stod 45 kronor eller vad det var på skyltarna, men sen när jag kollade på kvittot stod det 52. 52 spänn! Ruinerad på flera kronor extra ju. Usch, fattiga jag borde inte ens köpa sån glass, men ibland måste man ju få unna sig lite. Eller?
Kommentarer
Postat av: :)

Bloggkoll alltså, kanske vore något även för mig.

Postat av: Wysteriia

Ja jag hittar fan aldrig några som sitter snyggt! :P

2008-02-20 @ 07:57:06
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: .Westerdahl

svar: hehe, kul att du gilla testet. ska ha ett till idag! :D

2008-02-20 @ 09:34:39
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback