Stelfrusen

Det är fredag och jag har precis suttit i bilen och frusit både fingrar och tår av mig i väntan på att Thomas skulle komma tillbaka från sin lilla utflykt. Trodde nästan han blivit bortförd, så lång tid tog det, men som tur är hade jag med mig Stieg Larssons "Luftslottet som sprängdes". Riktigt bra!

Ikväll blir det alltså en tripp till Borås för att träffa kompisgänget. Ska bli kul att se dom igen. :) Vad vi ska hitta på vet i sjutton. Beställa mat har vi sagt iaf. :)

Och i morgon är det alltså Den Sstora Dagen. Nåde den som glömmer bort mig då. ;)
Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

får hoppas de får igång vf.se så man får läsa den nya bloggen! ^^,

hehe, usch då, att sitta på buss hela dagen kan inte vart så kul!

Postat av: .Westerdahl

haha, okej. men du kanske hade det bra på dagen iaf, eller änu bättre idag? ^^,

2008-02-15 @ 11:33:11
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback