Trött, tröttare, Therese

Är hemma i U-hamn igen efter ett antal timmars lagom roande bussåkning. Jag är sjuuuukt trött nu. Somnade till en sväng när vi åkte från Jönköping, men de där sketna snorungarna från Bottnaryd tar fan priset i störande moment som vanligt. De började pilla med den där spaken man fäller bak sätena med. Ett jäkla liv ju. Om ändå busschauffören kunde säga till de små fjantarna!

Skulle helst av allt vilja lägga mig i sängen och vila, men det står massa ren disk i diskmaskinen som måste plockas ur och sen är det massa skitig disk som ska in. Dessutom behöver det dammsugas. Vilket inte jag borde göra egentligen, enligt mig, eftersom jag inte varit hemma på en vecka, men men, det ser för jäkligt ut så får väl se om jag hinner med det också innan de gamle kommer hem.

En promenad skulle inte sitta fel heller. Solen skiner ju, men vet i tusan om jag orkar. =/ Trött, tröttare, Therese.
Kommentarer
Postat av: Gustaf

Svaret på ditt problem är en svart aromdryck från brasilien, colombia och andra tropiska platser.. KAFFE, lär dig dricka kaffe, och ditt liv kommer för alltid att ha mening och du kommer fyllas av energi=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback