Denna eländiga packning

Solen lyste när jag gick upp så istället för att ta brorsans bil ner till stan som jag först tänkt, så bestämde jag mig för en promenad. Riktigt skönt var det. Som vanligt blev jag kokhet i backarna påväg hemåt. Det spelar ingen roll hur kallt det är ute, jag kokar ändå i dom. :P

Förutom mitt planerade besök på Apoteket och ICA så gick jag förbi Impact som stoltserade med "SUPERREA!". Naturligtvis skuttade jag in där. Bad idea! Sjävklart kom jag ut med en kasse i händerna. Några toppar och en tunn kofta, inget märkvärdigt, men ändå sånt som behövs.

Håller på att packa för fullt. Åker ju ner till Lund i morgon. Först hade jag tänkt åka på onsdag, men orka vänta så länge. ;) Måste ha med mig lite mer saker än det var tänkt. Några oömma toppar som jag kan ha till pysslandet i Thomas mammas nya lägenhet. Jag skitar ju alltid ner mig så det är ett måste. Och så måste jag ha med mig gympadojjorna så jag har nåt bekvämt att gå i när jag jobbar. Och så måste jag bestämma mig för om jag ska ha med mig plattången eller volumastern. Det blir för mycket att ha med sig båda plus hårfönen. Svåra beslut det här. :P Och så tar jag alltid med mig för mycket kläder. Men man kanske behöver alla, om man blir svettig och sånt eländigt. Då måste man ju ha nåt att byta till. Haha, jag och packning är inte vänner. :P
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Och glöm inte ett par oömma jeans eller mjukisbyxor. Om du känner för att bredspackla väggar förstås. :-). He he... välkommen till Lund!

2008-01-14 @ 16:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback