En riktig tiopoängare

Sovmorgonen sprack. Thomas är iväg och är bärhjälp, jag sitter här och käkar frukost. Min, som det kändes obotliga trötthet när jag vaknade, börjar lägga sig och jag känner mig rätt pigg nu. :) Solen skiner, himlen är blå. Jag borde ut på en promenad.

Jag säger bara YEAH! Jag ägde På spåret igår. Jag tog Malmö på 10 p! Man blir alltid så sjukt glad när man lyckas klura ut resmålet så tidigt och innan mupparna i burarna gör det. :D

Ikväll blir det bio, National Treasure - Hemligheternas bok. Ettan är ju grym så jag har höga förväntningar på att den här ska vara minst lika bra.

Dagens konstaterande: Det är ont om bilder i inläggen nu, det måste ändras. Jag får se till att fota bättre. Håll ut, upplivning på G! :) 
Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fy, vilken snygg sida du har, hur har du lyckats med den??

Postat av: Mäddy

Jag med, men fattar fortfarande inte hur man gör....

2008-01-19 @ 15:23:03
URL: http://friiid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback