Som gjort för mig

Det är lördag och som vanligt den här årstiden står tv:n på med massor av skidåkning. Go Sweden!

Jag hittade i ett jobb i tidningen som jag ska söka. För en gång skulle står det "som mycket väl kan komma direkt från skolan". Det är första gången jag ser det. Woho! Söka, söka söka. Man ska ha någon form av eftergymnasial utbildning inom marknadsföring/kommunikation och behärska InDesign och Photoshop, samt Office-paketet. *pekar på mig och nickar* Dom vill ha någon som kan formulera sig mycket väl i tal och skrift och som har mycket goda kunskaper i engelska. *pekar på mig igen* Mina kunskaper borde iaf räknas som mycket goda, enligt mig. Så ge mig jobbet för tusan!

Ikväll blir det filmtajm med Ottilia. Det blir Disturbia, en thriller med grabben från Transformers. Och så en film till, tror vi bestämde oss för ytterligare en triller, Vacancy, med Kate Beckinsale och Luke Wilson. Och naturligvis en massa popcorn till det. :)

Och för att inte glömma bort en av de viktigaste dagarna på året, alltså min födelsedag, så håll koll på nedräkningen under min profilbild till vänster. Missa för guds skull inte! Nu kan ni bara inte glömma bort den dagen, så ni har inget att skylla på. ;)
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Åh så spännande med jobbet. Du, skicka gärna med ett foto på dig själv också! Det är nämligen bevisat att de som ser trevliga ut också har större chans att få jobbet! Så...jobbet är praktiskt taget ditt :-)

2008-01-12 @ 13:36:09
Postat av: Fröken Nina

Jag håller tummarna för att du får jobbet! =)

Disturbia har jag sett, helt ok!

Postat av: Fidde

Hello! Allt bra hoppas jag!
Ska hålla tummarna att det går bra med jobbansökan :) Var nånstans är detta jobbet?

Förresten, ett filmtips på en film jag såg igår. Tror du skulle gilla den, typisk tjejfilm iaf ;) "The Notebook" heter den, se den om du inte redan gjort det! =)

kram

2008-01-12 @ 13:56:25
URL: http://fiddejoh.blogg.se
Postat av: Martin

Det gör du sjukt rätt i! Hanns odds är ganska låga däremot.. Omkring 1.05 på Gustaf, mycket högre på mig. Och helt omöjligt att vi skulle komma imål samtidigt ;)

2008-01-12 @ 14:26:20
URL: http://storfrippe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback