Trööööööttttt

Det var inte lite jobbigt när klockan ringde i morse, men jag pallrade mig upp, gjorde mig i ordning och kröp ner i sängvärmen en stund igen. Sen bar det iväg på cyklen. Riktigt kul att cykla ju. Var längesen jag gorde det, men här är det ju inga backar som det är hemma som gör att man (läs jag) hellre går. :)

Mitt huvud har varit så tungt av trötthet i eftermiddag/kväll, men jag har jobbat på som vanligt ändå. Den sista en och en halv timmen tillbringade jag bland hänglås och krokar. Skönt att få byta miljö lite. Även idag ville listerna och brädorna attackera mig med flisor och händerna svider som tusan av alla osynliga sår när de hamnar i vatten. Det onda i handen känns däremot nästan ingentign längre. :) Fast jag hade så ont i magen på hemvägen att jag knappt kunde trampa. Thomas fick putta på mig på raksträckorna så att jag kom framåt. :P

Värstingdan är hur som hlest över. I morgon slutar jag två skönt nog. Om jag inte är alltför trött kanske jag hjälper till med renoveringen en stund, annars kör jag igång med den på torsdag igen. :)

Jag vill förresten ha en chihuahua . :D Jag blev lite frälst idag när Jenny hade med sig sötnosarna Herman och Bosse till jobbet. Sötare hundar får man ju leta efter. :) Synd att dom ska vara så förbaskat dyra bara... (Ps. dom betedde sig lite bögigt då dom ertappades med att sätta på varandra *skratt*).

Nu blir det sängen och lite tv igen.

Ha en trevlig kväll allihop!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vill inte vara petig... men det stavas Chihuahua :-)

Sov gott båda två!

2008-01-22 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback