Konsertdags

GRATTIS Camilla på 22-årsdagen! :D

I morgon är det äntligen dags att ta plats i bussen mot Göteborg och årets konsert som jag väntat på sen i julas. Självklart pratar jag om Lars Winnerbäck. :) Ser även fram emot att få se Maia Hirasawa och Miss Li. Hoppas nu bara att vädergudarna är med oss och håller tätt. Jag orkar verklligen inte med regn. Har dessutom inga regnkläder och paraply får man inte ha med sig. Det får nog bli en vända på stan innan vi åker och kolla om det finns några regnkläder trots allt...

Sen har vi inte den blekaste om vart vi ska. :P Vart ligger Slottskogsvallen??? Dags för ett besök på
eniro.se.

Och så har vi ju det eviga problemet med bussförbindelser. Sista bussen hem går 00.15. Hinner vi ta oss från Slottskogsvallen till Centralen efter att konserten är slut? Det måste vi ju annars blir vi strandsatta i storstan. :P

Ikväll är det grillning hos päronen som gäller. Gott!
Kommentarer
Postat av: Fröken Nina

Jag hoppas på att det blir Winnerbäck här i stan i augusti. Eller i Huskvarna rättare sagt. Tyvärr är dock inte Maia Hirasawa med där :(

Postat av: Fröken Nina - igen...

Just det ja! Ha det så kul!! :D

2008-07-10 @ 17:31:54
Postat av: Birgitta

Om jag inte har fel så ligger Slottskogsvallen ute i Västra Frölunda. Det blir bussen till Göteborg och så en liten tripp med spårvagnen en halvtimme ut till Slottsskogen... men jag kan ha fel... Kolla eniro.se.

2008-07-10 @ 21:39:54
Postat av: Gustaf

slottskogsvallen är en obehaglig plats där gbg-varvet har sin början och sitt slut... folk säger att det är en vacker plats men jag har inte dom associationerna:P hehe men ha det kanoners over there!!!!

2008-07-10 @ 21:43:54
URL: http://gjutterdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback