6 juni

Idag är det hela 5 år sedan som jag tog studenten. 5 år! Vart har alla de åren tagit vägen? Ytterligare 3 skolår är avslutade sedan dess + ett jobbår och ett arbetslöst år. Det är inte klokt. Tiden har bara flugit iväg. Dessutom är det Sveriges nationaldag. Grattis Sverige! Vad som firas har jag ingen aning om så upplys mig gärna. :P

I morgon är det jobb på ICA som gäller. Hela dagen. Så ingen renovering i morgon för min del, men mamma, pappa och Andreas ska dit och slava lite. Sen tillbringar jag hela söndagen och måndagen där igen. Vill ha klart NU! Tyvärr är det en massa kvar att göra. Men det kommer att bli så fint när det är färdigt. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hela 5 år ja...helt sinnessjukt....



Nationaldagen firar vi just den sjätte juni för att det datumet 1523 valdes Gustgav Vasa till kung, kalmarunionen upphörde och Sverige blev på så vis en självständig stat:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback