Den vinsten satt bra

Vet ni vad? Jag hann hem innan Sverige gjorde sina mål igår så jag fick se dem. :D WOHO! Har sagt ett bra tag att jag tycker Zlatan har sugit i landslaget. Inte ett mål sedan mot Island 2005 eller vad det var, men igår satte han äntligen dit den och jag måste säga: fan vad gött att han var på planen igår! ;) Hoppas bara att hans knä håller hela turneringen...

Förlåt att det är lite ont om bilder från reoveringen, men jag glömmer bort att ta kort när jag är där. :P Fast ska försöka knäppa några idag och lägga in ikväll om jag hinner.

Coop Bygg öppnar i morgon och idag är det "vip-kväll" för de med Med mera kort. Det blir att åka dit en sväng. Ska köpa duschstång och duschmunstyckte nu när det är billigt. Kommer väl knappt få se Thomas de närmaste 1-2 veckorna. Deras tider är helt åt skogen just nu. Men de blir väl förhoppningsvis bättre snart.

Snart dags för en ny jobbdag. Bara 4½ timme skönt nog. I morgon börjar jag klockan sex. Suck och stön.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du vår väl personalrabatt genom Thomas också eller...? Passa på att köpa badrumsmatta också :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback